TOONAANGEVEND COSMETICAMERK ARTISTRY™ ​ STELT ARTISTRY FLORA CHIC™ VOOR

Nieuw parfum met een moderne mix van bloemengeuren en een toets van sprankelende citrus

Wat als elegantie een geur had? Een manier om je uit te drukken, zonder ook maar één woord te zeggen. Voor het eerst in meer dan 50 jaar lanceert Artistry™, een wereldleider op het vlak van kwaliteitsvolle huidverzorgings- en cosmeticaproducten, een weelderig eau de parfum dat je in een zweem van gratie, elegantie en luchtige verfijning hult: Artistry Flora Chic™.

Artistry Flora Chic™ werd exclusief voor Artistry™ ontwikkeld door het prestigieuze parfumhuis Givaudan, met vestigingen in Parijs en New York. De parfumcomponisten van de wereldleider in parfumcreatie ontwikkelen al meer dan 250 jaar de meest gevraagde geuren.

Artistry Flora Chic™ bestaat uit een unieke combinatie van toetsen, waarvoor het huis de inspiratie haalde bij de legendarische Jardins De Bagatelle in Parijs. De rozengeur waarvan de lucht er doordrongen is, sprak gelijk tot de verbeelding van de parfumeur. Het resultaat mag er zijn: Artistry Flora Chic™ is een moderne mix geworden van kenmerkende bloemengeuren met een toets van sprankelende citrus.

Artistry Flora Chic™ is samengesteld uit de volgende noten:

• Franse clementine – een topnoot van sprankelende citrus met een toets van mandarijnbloesem en een zoete, frisse zweem van sinaasappel
  • Bulgaarse roos – de middennoot en het hart van het eau de vie is tegelijk zacht en diep, sensueel en zoet
  • Ylang Ylang uit Madagascar – de basisnoot is een fruitige, zachte bloemengeur aangevuld met exotische en aardse toetsen

Artistry Flora Chic zit in een unieke, elegante fles die met oog voor elk detail is ontworpen door Olivier Van Doorne, Global Creative Director van Select World. Alleen al de dop van de fles bestaat uit twintig verschillende componenten en draagt de stempel van achtentwintig handwerkslieden.

“Artistry Flora Chic™ is een uniek staaltje van vakmanschap. Alles is tot in de puntjes verzorgd: de noten, de fles, de tot de verbeelding sprekende campagnebeelden, etc. Er valt echt nergens iets op aan te merken”, zegt Kim Malewitz, Director of Global Beauty Marketing voor Amway.

Artistry Flora Chic™ zal verkocht worden aan een verkoopadviesprijs van 77 euro en zal dé finishing touch geven aan uw dagelijkse schoonheidsritueel.

De producten van Artistry™ worden uitsluitend verkocht door Amway-verdelers. Surf naar www.amway.be voor meer informatie of om een verkooppunt te vinden.

Over ARTISTRY™

Artistry™ staat in de top vijf van ’s werelds grootste kwaliteitshuidverzorgingsmerken[1]. Het merk werd opgericht in 1958 door een ondernemend echtpaar. Het Artistry™ assortiment gebruikt unieke ingrediënten, die onder meer op de boerderijen van de onderneming worden gekweekt, en nieuwe technologieën die zowel tekenen van huidveroudering bij mannen en vrouwen aanpakken. Naast klassieke collecties biedt Artistry™ ook seizoensgebonden collecties voor het gezicht, de ogen en de lippen. De bestanddelen worden klinisch getest en de producten zijn het resultaat van wereldwijd onderzoek, ontwikkeling en kwaliteitstests uitgevoerd door een netwerk van meer dan 900 wetenschappers onder leiding van een raad van wetenschappelijke en academische consultants. De Artistry™ producten worden verkocht door meer dan drie miljoen Amway Business Owners in meer dan 100 landen over de hele wereld. Voor meer informatie, surf naar www.amway.be

Over Amway

Amway, een familiebedrijf, is een van de grootste directe-verkoopbedrijven wereldwijd en verkoopt meer dan 400 kwaliteitsproducten (o.a. schoonheids-, welzijns- en onderhoudsproducten) via onafhankelijke distributeurs aan de eindgebruikers. Amway werd opgericht in 1959 in het Amerikaanse Ada en is actief in meer dan 100 landen. In 2015 boekte Amway een wereldwijde omzet van 9,5 miljard dollar.

Amway’s best verkopende merken zijn Nutrilite™ vitamine-, mineralen- en voedingssupplementen; Artistry™ huidverzorging en kleurencosmetica; en eSpring™ waterbehandelingssystemen. Voor meer informatie, surf naar news.amway.be.

[1] Bron: Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims

Movie (part 1)