Special Care-huidverzorgingscollectie van ARTISTRY voor een sublieme huid

De hoogstaande huidverzorgingsproducten van de Special Care-collectie van ARTISTRY verdienen een plek in het verzorgingsritueel van elke vrouw.

De vier nieuwigheden zijn geschikt voor ieder huidtype en kunnen probleemloos dagelijks of wekelijks op specifieke huidzones worden gebruikt. Ze zijn gemaakt van ingrediënten die niet alleen doeltreffend, maar ook zacht zijn voor de huid, wat van dit gamma het nieuwe verzorgingsritueel bij uitstek maakt voor een ongezien stralende huid.

Eye & Lip Makeup Remover ARTISTRY: dit lichte, twee-fasenproduct verwijdert snel en doeltreffend alle make-up van de ogen en lippen.

De Eye & Lip Makeup Remover ARTISTRY heeft een nieuwe tweefasige formule die wordt geactiveerd wanneer men de flacon schudt. De lotion is licht en zacht, maar toch uiterst doeltreffend om langhoudende en waterbestendige make-up gemakkelijk te verwijderen zonder te schrobben of te wrijven. De hoogstaande hydraterende en herstellende ingrediënten – natuurlijke scrubparels – verzorgen de gevoelige zone rond de ogen. Provitamine B5 hydrateert de huid en houdt het vocht vast.

Deze reinigingslotion biedt uitzonderlijke prestaties en een ongeziene bescherming van de huid. De wimpers worden steviger, de lippen zachter, gladder en soepeler. (Geschikt voor alle huidtypes)
120 ml – € 21,63

Polishing Exfoliant ARTISTRY: deze gladmakende scrubcrème verwijdert in alle zachtheid huidschilfers en onzuiverheden om de huid meteen weer te doen stralen.

De Polishing Exfoliant ARTISTRY zit boordevol ingrediënten van natuurlijke oorsprong en hydrateert en verzacht de huid. De crème past perfect in het huidverzorgingsritueel van ARTISTRY. De kokosolie verzacht en de jojobaparels in het reinigingsschuim scrubben zachtjes de huid en verwijderen zo doeltreffend onzuiverheden en huidschilfers.

Het resultaat is een gladde huid die straalt. De huid wordt gescrubd zonder uit te drogen, en wordt zachter, zuiverder en stralender. De resultaten van de ARTISTRY Polishing Exfoliant zijn meteen zichtbaar en de natuurlijke celvernieuwing van de huid wordt gestimuleerd. Ook langhoudende en waterbestendige make-up wordt doeltreffend verwijderd. (Gebruik deze crème minstens twee keer per week, geschikt voor alle huidtypes)
125 ml – € 35,55

Deep Cleansing Mask ARTISTRY: dit romige kleimasker verwijdert onzuiverheden die diep in de huid vastzitten, waarna de huid weer blaakt van gezondheid.

Voor een zachte en toch doeltreffende werking combineert het Deep Cleansing Mask ARTISTRY witte klei uit het Amazonewoud met kaolienklei. Met dit exclusieve masker geniet de huid van de weldadige werking van essentiële mineralen zoals zink en koper.

Het masker dringt diep in de huid door, maakt de poriën vrij en verwijdert overtollige talg, onzuiverheden en vuil. Resultaat: een zuivere, frisse en gezonde huid. (Gebruik dit masker een keer per week; niet geschikt voor de gevoelige huid)
100 ml – € 32,59

Refreshing Moisture Mask ARTISTRY Hydra-V: een rijk, hydraterend masker dat de vochtbalans in de huid meteen herstelt voor resultaten die tot 12 uur aanhouden.

Het Refreshing Moisture Mask ARTISTRY Hydra-V gaat veel verder dan een klassieke dagelijkse hydratatie. De licht geparfumeerde, exclusieve rijke en smeuïge formule werkt snel en langdurig. Het masker bevat ARTISTRY HYDRA-V-liposomen met water uit de Noorse fjorden om de huid diepgaand te hydrateren. Het extract van de acaïbes uit Hawaï vormt een sterke vochtbarrière terwijl de grote hoeveelheden omega 3 en 6 de huid verzorgen. De essentiële mineralen uit de roze rotsen van de Himalaya herstellen de huid in combinatie met de andere voedingsstoffen en zorgen voor een optimale hydratatie.

De huid is zichtbaar zachter en stralender en wordt meteen opgefrist en gerevitaliseerd zodat ze weer klaar is om de wereld te trotseren! (Gebruik dit masker minstens twee keer per week, geschikt voor alle huidtypes)
100 ml – € 44,45

Over ARTISTRY

Artistry staat in de top vijf van ’s werelds grootste kwaliteitshuidverzorgingsmerken1. Het merk werd opgericht in 1958 door een ondernemend echtpaar. Het Artistry assortiment gebruikt unieke ingrediënten, die onder meer op de boerderijen van de onderneming worden gekweekt, en nieuwe technologieën die zowel tekenen van huidveroudering bij mannen en vrouwen aanpakken. Naast klassieke collecties biedt Artistry ook seizoensgebonden collecties voor het gezicht, de ogen en de lippen. De bestanddelen worden klinisch getest en de producten zijn het resultaat van wereldwijd onderzoek, ontwikkeling en kwaliteitstests uitgevoerd door een netwerk van meer dan 900 wetenschappers onder leiding van een raad van wetenschappelijke en academische consultants. De Artistry producten worden verkocht door meer dan drie miljoen Amway Business Owners in meer dan 100 landen over de hele wereld. Voor meer informatie, surf naar www.amway.be.

Over Amway

Amway is een toonaangevend familiebedrijf en verkoopt meer dan 400 verschillende, kwalitatief hoogwaardige consumentenproducten in de categorieën beauty, wellness en homecare. De producten worden uitsluitend via onafhankelijke distributeurs verkocht aan consumenten. Het bedrijf werd in 1959 opgericht in Ada, Verenigde Staten en is actief in meer dan 100 landen. In 2015 heeft Amway een omzet gegenereerd 9,5 miljard dollar.

Amway’s best verkopende merken zijn Nutrilite vitamines, mineralen en voedingssupplementen, Artistry huidverzorging en cosmetica en eSpring waterbehandelingssystemen. Meer informatie over Amway kan gevonden worden op www.amway.be en news.amway.be.

[1] Bron: Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims

Magalie De Bruyn

Account Executive, Ketchum Brussel

Persberichten in je mailbox

Over Amway

Het familiebedrijf Amway is één van de grootste ondernemingen voor basisconsumptiegoederen ter wereld. Het verkoopt meer dan 400 kwaliteitsproducten aan eindconsumenten, in de categorieën beauty, welzijn en onderhoud, uitsluitend via onafhankelijke distributeurs. Het bedrijf is in 1959 opgericht in het Amerikaanse Ada en is nu actief in meer dan 100 landen. In 2017 boekte Amway een wereldwijde omzet van 8,6 miljard dollar. www.amway.be

De belangrijkste merken van Amway zijn de vitaminen, mineralen en voedingssupplementen NUTRILITE, de huidverzorgingsproducten en cosmetica ARTISTRY en de waterbehandelingssystemen eSpring. Meer informatie op amway.be of news.amway.be.