NUTRILITE Phyto2GO: een energieboost in een handomdraai

Voldoende vitamine C en zink opnemen tijdens de winter zonder eenzaam thuis te moeten blijven? Waar je ook bent, draai aan de dop en versterk je immuniteit in één slokje. Dankzij Phyto2GO krijgt voeding een hele nieuwe dimensie.

Het leven neemt geen pauzes. Mensen ook niet. Elke dag proberen we een evenwicht te vinden tussen werk en plezier. En dat vraagt veel energie. Om in die behoefte te voorzien, introduceert NUTRILITE™, als 's werelds grootste verkoper van vitaminen en voedingssupplementen* op basis van fytonutriënten en pionier in voedingswetenschappen, Phyto2GO™ Immunity Drink.

De fles heeft een bijzondere draaidop die het water een infusie geeft van ingrediënten zonder conserveermiddelen wanneer je het drinkt. NUTRILITE Phyto2GO voorziet in vitamine C, afkomstig van acerolakersen die gekweekt zijn op duurzame boerderijen van Nutrilite in Brazilië, dat bijdraagt tot een goede werking van het immuunsysteem, en zink, dat de cellen beschermt tegen oxidatieve stress. NUTRILITE Phyto2GO is een heerlijke combinatie van bosbessen, zwarte bessen, vlierbessen en druiven.

Ongeacht waar je bent of wat je doet, Phyto2GO is een leuk en verfrissend drankje dat je immuunsysteem op een eenvoudige manier versterkt. Het enige wat je hoeft te doen is de dop op de herbruikbare fles gevuld met water plaatsen en aan de dop draaien. De ingrediënten worden meteen met het water gemengd tot een verfrissend drankje dat het immuunsysteem versterkt en vrij is van conserveermiddelen. NUTRILITE Phyto2GO bevat nog geen 10 calorieën per dop en smaakt naar granaatappel en açaibes.

Phyto2GO is het resultaat van meer dan 80 jaar voedingsgerelateerd wetenschappelijk onderzoek: dankzij een constant streven naar innovatieve en moderne oplossingen ontwikkelen de wetenschappers en onderzoekers van NUTRILITE kwaliteitsproducten op basis van planten voor een evenwichtig dieet en een algemeen welzijn. Die producten worden ook nog eens elke dag verbeterd in functie van de evoluerende behoeften van de consument.

FORMULE

NUTRILITE Phyto2GOTM bevat:

• 45 mg vitamine C uit acerolakersen gekweekt op een Braziliaanse boerderij
  • 2,6 mg zink
  • Een mix van bosbessen, vlierbessen, druiven en zwarte bessen
  • Zoetstof uit stevia
  • Aroma van granaatappel en açaibes

GEBRUIK VAN HET PRODUCT

• Vul de Phyto2GO™ fles met water tot aan de lijn op de hals van de fles.
  • Draai de dop er stevig op. Wanneer je wil drinken, draai je de dop los om je water een infusie te geven met lekkere, immuunversterkende ingrediënten zonder conserveermiddelen.
  • Geniet van het verfrissende effect van Phyto2GO.
  • De aanbevolen portie is maximaal 3 dopjes per dag.

ASSORTIMENT

Het Nutrilite Phyto2GO™ assortiment bestaat uit 2 artikelen voor een sublieme ervaring:

• Starterspakket met 6 doppen en een herbruikbare fles van 355 ml
  • Navulpakket met 24 doppen

Prijzen:

Nutrilite Phyto2GO is enkel verkrijgbaar via Amway Business Owners. Voorgestelde verkoopprijs : € 23,70 voor het starterspakket en € 73,94 voor het navulpakket.

Klik op www.phyto2go.eu voor meer informatie over Phyto2GO.

Amway is een van de grootste producenten van consumentengoederen wereldwijd en verkoopt meer dan 450 kwaliteitsproducten voor beauty, wellness en home care exclusief via een netwerk van onafhankelijke distributeurs aan de eindklant. Het bedrijf werd opgericht in 1959 in Ada (VS) en is actief in meer dan 100 landen en gebieden. In 2015 realiseerde Amway een omzet van 9,5 miljard USD.

De best verkopende merken van Amway zijn NUTRILITE™ vitamine-, mineralen- en voedingssupplementen, ARTISTRY™ gelaatsverzorging en kleurcosmetica, en waterzuiveringssystemen.

Over NUTRILITE

NUTRILITE exclusively by Amway is het nummer 1 wereldwijd voor de verkoop van vitamine- en voedingssupplementen*. Na meer dan 80 jaar wetenschappelijk onderzoek heeft het team van NUTRILITE een eigen 'seed to supplement'-praktijk geperfectioneerd om enerzijds de kwaliteit van zijn producten te garanderen, en anderzijds de lat zo hoog mogelijk te leggen qua consistentie, doeltreffendheid en veiligheid. Het merk NUTRILITE is het enige merk van vitaminen en mineralen wereldwijd dat planten teelt, oogst en verwerkt op eigen boerderijen in de Verenigde Staten, Mexico en Brazilië. Sinds 2008 zijn de producten van NUTRILITE de Officiële Voedingssupplementen van AC Milan.

*Bron: www.euromonitor.com/amway-claims

5 dingen die je nog niet wist over de granaatappel