Eindejaarsfeesten: combineer de ultieme metallic look met een parfum met heerlijke bloemengeuren

Klik op de verschillende links om de volledige productenlijst te zien

"Winter is coming"! Maar terwijl regen en koude de kop op steken, brengt de winter ons ook de eindejaarsfeesten en de kans om ons helemaal klaar te maken voor een speciale gelegenheid. Voor het eindejaar van 2016 lanceert ARTISTRY van Amway zowel de ARTISTRY Luxe Metallics Limited Collection voor de perfecte metallic look als een gloednieuw parfum met een unieke combinatie van diverse toetsen en geuren. Alles om de mooiste te zijn voor het aftellen begint!

• Flora Chic: de gloednieuwe parfum van ARTISTRY zit in een unieke, elegante fles die met elk oog voor detail is ontworpen. Artistry Flora Chic zal je verrassen met een unieke combinatie van diverse toetsen en geuren zoals Bulgaarse roos, Franse clementine en Ylang Ylang uit Madagascar.
  • De Luxe Metallics Limited Collection: ARTISTRY, het merk van kwaliteitsvolle cosmeticaproducten van Amway, breidt zijn portefeuille uit met een beperkte collectie van drie producten in verschillende kleuren waarmee je de ultieme metallic look creëert die bij jou past. De producten uit de nieuwe collectie zijn perfect te combineren met andere langhoudende producten van ARTISTRY, zodat je er de klok rond fantastisch uitziet.