Amway stelt het essentials by ARTISTRY™ gamma voor, frisse huidverzorgingsproducten die snel en doeltreffend werken voor elk type huid

3 Minutes to Great Skin

Een eenvoudig beauty ritueel is essentieel als je een druk leven leidt. Het essentials by ARTISTRY™ gamma, exclusief verkocht door Amway, garandeert een hele dag lang een gezonde en mooie huid. In twee eenvoudige en snelle stappen, met producten van topkwaliteit op basis van natuurlijke en niet-vette ingrediënten, gaat de huid stralen en ziet ze er vernieuwd en gezuiverd uit.

• Stap 1: reinigen

essentials by ARTISTRY™ Make-Up Removing Wipes (pakket van 25 doekjes - € 11,65)

Deze handige wegwerpbare reinigingsdoekjes maken het mogelijk om 's avonds snel en eenvoudig make-up te verwijderen, zoals langdurige mascara of lipstick. De doekjes met een vitamine E-laag voeden de huid zonder een vette laag achter te laten. Ze bevatten ook kamille en groene thee die de huid zuiveren en kalmeren, ideaal voor een goede nachtrust zonder irritaties.

En/of

essentials by ARTISTRY™ Gel Cleanser (125 ml - € 21,17)

Deze zachte en niet-vette gel op waterbasis reinigt de huid diep en doeltreffend en verwijdert make-up, onzuiverheden en overtollig talg. Het resultaat is een frissere, mooiere teint. De formule is op basis van antioxiderende en rustgevende bestanddelen zoals komkommer, aloë vera en acerola die de huid reinigen en doen stralen. De gel regelt de talgvloed van de huid en laat haar fris aanvoelen, zonder ze uit te drogen.

• Stap 2: hydrateren

essentials by ARTISTRY™ Light Lotion (50 ml - € 27,23)

Voor de gemengde tot vette huid. Deze niet-vette en lichte lotion zorgt voor een delicate hydratatie. De lotion bestaat hoofdzakelijk uit kamille, hydrateert de huid en verwijdert overtollig talg. Resultaat is een matte huid die glanst van gezondheid. De speciale “air less” tube zorgt ervoor dat je de lotion langer kan bewaren.

Of

essentials by ARTISTRY™ Moisture Cream (50 ml - € 27,23)

Voor de normale tot droge huid. Deze crème, op basis van blauwe lotus, is zowel rijk als licht en hydrateert de huid. Ze bevat ook macadamiaolie die de droge huid voedt zonder ze te laten glanzen. De ongeparfumeerde crème optimaliseert de vochtbalans van de huid en zorgt voor een hydratatie van 12 uur. Net zoals de Light Lotion kan je deze crème ook langer bewaren dankzij de “air less” verpakking.

De producten van het essentials by ARTISTRY™ gamma zijn verkrijgbaar:

• Individueel: zie prijs in de tekst
  • In twee sets aan een voordelige prijs (€ 54,04):
    • Een set voor de gecombineerde tot vette huid die bestaat uit de doekjes, de gel en de lotion.
    • Een set voor de normale tot droge huid die bestaat uit de doekjes, de gel en de crème.

Over ARTISTRY™

Artistry™ staat in de top vijf van ’s werelds grootste kwaliteitshuidverzorgingsmerken1. Het merk werd opgericht in 1958 door een ondernemend echtpaar. Het Artistry™ assortiment gebruikt unieke ingrediënten, die onder meer op de boerderijen van de onderneming worden gekweekt, en nieuwe technologieën die zowel tekenen van huidveroudering bij mannen en vrouwen aanpakken. Naast klassieke collecties biedt Artistry™ ook seizoensgebonden collecties voor het gezicht, de ogen en de lippen. De bestanddelen worden klinisch getest en de producten zijn het resultaat van wereldwijd onderzoek, ontwikkeling en kwaliteitstests uitgevoerd door een netwerk van meer dan 900 wetenschappers onder leiding van een raad van wetenschappelijke en academische consultants. De Artistry™ producten worden verkocht door meer dan drie miljoen Amway Business Owners in meer dan 100 landen over de hele wereld. Voor meer informatie, surf naar www.amway.be.

Over Amway

Amway is wereldwijd één van de toonaangevende familiebedrijven dat meer dan 450 kwalitatieve schoonheids-, wellness- en huishoudproducten en innovatieve oplossingen uitsluitend via onafhankelijke distributeurs aan de eindgebruiker verkoopt. De producten worden uitsluitend via onafhankelijke distributeurs verkocht aan consumenten. Het bedrijf werd in 1959 opgericht in Ada, Verenigde Staten, en is actief in meer dan 100 landen. In 2016 heeft Amway een omzet gegenereerd 8,8 miljard dollar.

Amway’s best verkopende merken zijn NUTRILITE™ vitamines, mineralen en voedingssupplementen, ARTISTRY™ huidverzorging en cosmetica en eSpring™ waterbehandelingssystemen. Meer informatie over Amway kan gevonden worden op www.amway.be en news.amway.be.

Voor meer informatie, producten of afbeeldingen, contacteer:

Project Manager
02 550 00 61 – 0499 13 18 47